Brannagh praktikái

Ezen az oldalon gyűjtögetem a kreatív hobbis, kézimunkás és konyhai eredményeimet. :) Lesznek saját ötletek, és sokfelől begyűjtöttek kipróbálása, leírások, receptek, különféle napi élethelyzetek, viccesek, bosszantók, szívemnek kedvesek egyaránt. Remélem, másnak is hasznára lesz a gyűjteményem. :)

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Jóétvágyas lepke

2011.01.19. 19:32 - Brannagh

Címkék: lepke állatok lakoma

Lepkécskének adtam egy tányérkában cukros vizet tegnap. Hamar megtalálta, nem utolsó sorban azért, mert először a párnámra telepedett, aztán én onnan továbbítottam az ablakpárkányra az étek közelébe, elvégre nem akartam agyonaludni őkelmét. Persze nem értem hozzá, csak úgy megpróbáltam áttoloncolni, még egész hajlott is rá. Aztán rávetette magát a vacsorára, és egy jó kis beépített szívószállal nagyot lakmározott. Egészségére. Most egy virágdíszen alszik.

A bejegyzés trackback címe:

https://brannaghpraktikai.blog.hu/api/trackback/id/tr842598573

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása