Brannagh praktikái

Ezen az oldalon gyűjtögetem a kreatív hobbis, kézimunkás és konyhai eredményeimet. :) Lesznek saját ötletek, és sokfelől begyűjtöttek kipróbálása, leírások, receptek, különféle napi élethelyzetek, viccesek, bosszantók, szívemnek kedvesek egyaránt. Remélem, másnak is hasznára lesz a gyűjteményem. :)

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

Kertösszegzés március végén

2012.03.26. 17:21 - Brannagh

Szóval hajtanak az összes gyümölcsfáink, egyetlen ribizlibokrocska kivételével. Annak ugyanis az egyetlen hajtását tavaly derékban elrágta a kutya, most csak egy pálcika lóg ki a helyén a földből. Én még remélek, mert úgy tűnik, kapaszkodik a gyökere. Hátha kihajt.... Elvégre az a nagyon közismert fügefa is hozott gyümölcsöt :)

Másrészről bújik a kertben jóformán minden: a legutóbbi beszámoló óta előjöttek a borsócskák, kis hajtások a karfiolos sorban, egy-két szál hagyma, amit magról vetettem, de egyébként a dugványok mind szorgosan jönnek a felszínre. Ma kiegyeltem a salátafiókákat, és akiket kihúztam a földből, azokat benn sűrű szűrőn keresztül megfürdettem, aztán vajas-sajtos-paradicsomos szendvics tetejére fektettem :) éljen a vitamin, plusz semmi nem vész kárba.

A palánták is fejlődni látszanak, lassan meg kell vennem nekik a kis műanyag pohárkákat, amibe különtűzdelhetem őket. Majdnem az összes fűszernövény előjött, és egész jól állnak a paradicsomok és paprikák is, habár az látszik, hogy az fejlődik gyorsabban, amelyiknek a legtöbb napfény jut.

A bejegyzés trackback címe:

https://brannaghpraktikai.blog.hu/api/trackback/id/tr34341586

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása