Brannagh praktikái

Ezen az oldalon gyűjtögetem a kreatív hobbis, kézimunkás és konyhai eredményeimet. :) Lesznek saját ötletek, és sokfelől begyűjtöttek kipróbálása, leírások, receptek, különféle napi élethelyzetek, viccesek, bosszantók, szívemnek kedvesek egyaránt. Remélem, másnak is hasznára lesz a gyűjteményem. :)

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

Yubinuki - hirtelen jött szerelem

2012.04.23. 13:05 - Brannagh

Címkék: varrás kreatív hobbi yubinuki

Az ötlet, meg egyáltalán az egész dolog magyar nyelvű forrása Nagy Meli blogja, amely itt található.

Meg nem tudnám hirtelen mondani, hogyan keveredtem az oldalra, de azonnal beleszerettem a yubinukiba, a japán gyűszűhímzés technikájába. Ez volt.... két nappal ezelőtt :) Azóta folyamatosan gyűszűcskéket hímzek, azt hiszem, egyre nagyobb sikerrel. Sajnos a magyar nyelvű források Nagy Meli oldalával meg is szűntek, angol sem sok van. Japánul gondolom jópár, de az eléggé kívül van a lehetőségeimen, ugye.

Nagy Meli oldalán van egy nagyszerű leírás a gyűszűk, gyűrűk, karkötők, stb. alapjának elkészítéséhez, szerintem ezt nagyon ajánlatos megfogadni. Én csak annyi változtatást tettem, hogy kihagytam az alapból a vattát, mert nem tetszett, ahogy domborodik a gyűszű. Túl bumfordinak tűnt. A karkötőnél viszont bele fogom tenni, mivel annak a mérete szerintem már jobban elbírja a vastagságot is. Ez még a jövő zenéje. Most pedig következzenek az eddig elkészült darabok, mégpedig sorrendben. Nagyon is látni lehet rajtuk a fejlődést szerintem.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://brannaghpraktikai.blog.hu/api/trackback/id/tr714468311

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása