Brannagh praktikái

Ezen az oldalon gyűjtögetem a kreatív hobbis, kézimunkás és konyhai eredményeimet. :) Lesznek saját ötletek, és sokfelől begyűjtöttek kipróbálása, leírások, receptek, különféle napi élethelyzetek, viccesek, bosszantók, szívemnek kedvesek egyaránt. Remélem, másnak is hasznára lesz a gyűjteményem. :)

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

Decemberi elmaradások

2012.01.09. 21:52 - Brannagh

Rengeteg elmaradásom volt decemberből. Úgy gondoltam, hogy most aztán fel fog lendülni a blog forgalma, mert karácsonykor mindig jóval többen jönnek, gondolom egyrészt a receptek, másrészt az ajándékötletek miatt. Igaz, hogy az egyes cikkek nem veszítenek az aktualitásukból évről-évre, a forgalom ingadozása inkább havonta/témánként figyelhető meg. Ünnepek alkalmával például mindig nő a forgalom. De ez egy ilyen témájú blognál kézenfekvő. Ahhoz viszont, hogy növeljem a találati arányt, azért nem ártott volna írni is ezt-azt... Hááát, ez már elmaradt rendesen. Lusta dög voltam, na. Rengeteg mindent csináltam, egyébként, mert az idei karácsonyt nagyon-nagyon kis pénzből kellett kigazdálkodni, úgyhogy mindenki újrahasznosított, kézzel készült dolgot kapott. Tudom, nem valami illendő számszerűsíteni az ilyesmit, de a hozzávetés miatt azért szükséges: a komplett rokoni és baráti körre összesen 10.000 forintot költöttem. Ezt az összeget még akkor sem léptem át, ha még a varráshoz használt áramot és cérnát is beleszámítom  :)  De azt hiszem, ennek ellenére sem panaszkodott senki, meg csalódott sem volt senki, mert arra nagyon odafigyelek, hogy mindenkinek olyan ajándékot válasszak, amiről meggyőződésem, hogy örömére és hasznára is lesz.

Na, akkor hogy sorra vegyük az elmaradásokat, amikről igyekszem záros határidőn belül megírni a blogposztokat:

  • téli házimamusz farmerból (saját használatra)
  • nagyon vastag kötött, bélelt kardigán (szintén saját használatra)
  • összesen hat darab rajzolt póló a négy srácnak, karácsonyi ajándékul
  • egy nagy méretű horgolt angyalka, egyik nagymamámnak készült
  • két varrott angyalka, olyan Tilda-babaszerűek, karácsonyi/szülinapi ajándék lett belőlük
  • rátéttechnikával készült karácsonyi naptár anyu osztályának
  • szintén az osztálynak készült karácsonyi meglepit tároló névre szóló textil kiscsizmák
  • mézeskalácsházikó (ha valamivel, hát ezzel nagyon lekéstem az aktualitásról  :D )
  • olaszos tészták itthon, kézzel gyúrva
  • kaptam karácsonyra egy keksz-készítő pisztolyt, még nem használtam, de egészen biztos, hogy ennek az eredménye is blogposztként végzi  :)
  • sálak, szám szerint három, kettő ajándék, egy pedig sajátnak
  • orrtyű, mint technológiai zsákutca

 

Hirtelen nem jut több az eszembe, pedig tuti, hogy van még egy kupac dolog. Ezekkel a lemaradásokkal is úgy voltam, hogy körbefotóztam mindent, de becsszó, tényleg. Csak aztán kis szerkesztés után sokkal könnyebb volt szimplán belinkelni a facebookra, mint blogbejegyzést szerkeszteni. A lustaság, mondom.... Majd ha eszembe jut még valami, kiegészítem  :)  Aztán remélhetőleg hamarost érkeznek sorban a bejegyzések is. Ja, és ez még jár karácsonyra, visszamenőlegesen:

A bejegyzés trackback címe:

https://brannaghpraktikai.blog.hu/api/trackback/id/tr823532693

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása