Brannagh praktikái

Ezen az oldalon gyűjtögetem a kreatív hobbis, kézimunkás és konyhai eredményeimet. :) Lesznek saját ötletek, és sokfelől begyűjtöttek kipróbálása, leírások, receptek, különféle napi élethelyzetek, viccesek, bosszantók, szívemnek kedvesek egyaránt. Remélem, másnak is hasznára lesz a gyűjteményem. :)

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

A horgolt legyező eredetije (és még néhány horgolt kiegészítő mintája)

2010.07.26. 10:13 - Brannagh

Címkék: esküvő ajándék menyasszony horgolás kreatív hobbi

Az alábbi mintákat a gugli szedte össze nekem. Elég nehéz mondjuk bármit is kiszedni belőle, mert az angol nyelvű keresésben a "fan" szóra inkább legyezőmintát ad ki, mint amennyire legyező mintáját. Ez pedig ugye közel sem ugyanaz. Nem is szólva arról, hogy rengeteg netes oldal van, ahol a minta ugyan letölthető (lenne) de nem ingyenes. Máshol esetleg ingyenes, de az angol rövidítésekkel telezsúfolt leírással én nem boldogulok. Még a magyarral sem időnként, mert nekem kép kell, hogy horgolni/kötni tudjak. 

Az alább látható kalappal és ernyőkkel is meggyűlt a bajom. Mármint a képekkel. A napernyők fotói ugyanis nem passzolnak a felettük látható mintaképhez. Mondjuk, ha valaki kézügyes és kreatív, akkor már ez is egy jó kiindulási alap. Nekem sajna nem volt időm még ezzel foglalkozni. Igazából van még elraktározva néhány képem legyezőmintákról is, de olyan borzasztó kicsi a felbontásuk, hogy a minta sajnos leolvashatatlan. Viszont rendszeresen nézegetem a hazai és külföldi kötős/horgolós lapokat. Azt terveztem, hogy ha meglátom, hogy valamelyikben van legyező leírás, azonnal lecsapok rá az újságosnál. Egyszer majd én is szeretnék magamnak egy gyönyörű és tényleg működőképes csipkelegyezőt. 

A horgolt legyezőm eredeti mintája:

 

 

 

Kalapok és ernyők

 

A bejegyzés trackback címe:

https://brannaghpraktikai.blog.hu/api/trackback/id/tr572176643

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása